Suomen Koiran ravitsemusneuvojat ry on heinäkuussa 2018 perustettu yhdistys koulutetuille koiran ravitsemusneuvojille.

Yhdistyksen tarkoituksena on edistää ja ylläpitää koirien ravitsemusneuvonnan tasoa ja laatua, sekä tarjota jäsenilleen mahdollisuus keskinäiseen yhteydenpitoon ja edunvalvontaan, sekä edesauttaa koirien omistajien ymmärrystä ja tietämystä koirien ravitsemuksesta ja kokonaisvaltaisesti lisätä koirien hyvinvointiin ja terveyteen liittyvää tietoutta yhteiskunnassa. Yhdistys seuraa tieteellistä tutkimustyötä koiran ravitsemukseen ja sairauksiin liittyen ja on mahdollisuuksien mukaan myös mukana edistämässä turkimustyötä.

Yhdistyksellä on koiran omistajille ja jäsenille omat nettisivut. Jäsenten sivut ovat osaksi julkisia ja osa sivuista on vain jäsenille tarkoitettu ja vaatii kirjautumista. Yhdistyksen jäsensivuilla on ajankohtaista asiaa jäsenistölle kuten koulutustarjontaa, luentoja ja yhdistyksen tiedotteita.